ponedjeljak, 3. kolovoza 2015.

Favoriti Srpnja! / July Favorites



Hej ljudi! Odlučila sam pisati svoj blog i na hrvatskom i na engleskom. Za današnji post sam pripremila proizvode koje sam koristila jako često tijekom srpnja i koji su me jednostavno oduševili.

Hi, guys! I decided to write my blog on croatian and on english language. For todays post I prepared some products which I used so often in July and I just loved them all.

1. Catrice All Matt Plus


Ovaj puder sam kupila sredinom sedmog mjeseca, ali od tada sam ga koristila non stop! Pošto imam dosta masnu kožu ljeti, jako mi je bitno da mi puder bude matiran i da mi ne sklizne s lica jednostavno. Ovaj puder je u tome savršen, a i pokrivenost mu je odlična!

I bought this foundation in the middle of July, but since then I was using it non stop! Since I have really oily skin in the summer, I always look for foundations that are matt and which won't just slip off my face. This foundation is perfect in that and his coverage is amazing too!

2. Catrice Illuminating Blush


Ovo rumenilo sam kupila još prije par mjeseci, ali upravo sam ga počela intenzivno koristiti. Boja je predivna, ima malo shimmera u sebi i to daje tako divan, lagani highlight i na kraju krajeva, boja je jako postojana i dugo traje.
Nijansa: I am nuts about you!

I bought this blush few months ago, but I have just recently started using it more intensively. The color is beautiful, it has a little bit of shimmer in it and that gives such a beautiful, light highlight. The color is really longlasting.
Shade: I am nuts about you!

3. Catrice Camouflage Cream


Okej, ovaj korektor je očito poslan od Bogova! Ja ne mogu zamisliti kako sam ja živjela prije nego sam ga uopće probala. Pokrivenost mu je savršena, ne klizi s lica ni nakon 6 sati (barem meni), a čak mogu reći da je na neko kraće vrijeme i vodootporan! Jednom riječju, savršenstvo.

Ok, this concealer is obviously sent from Gods! I can't imagine how did I ever lived before I discovered it. His coverage is perfect, it doesn't slip off my face even after 6 hours (at least for me) and I can even say that it is waterproof for some shorter time. It is just perfect!

4. Catrice Prime and Fine mattifying powder ( Waterproof )


Ovaj mjesec sam očito opsjednuta s Catrice, haha! Inače, ovaj puder u kamenu je zasad još najbolji prema mojoj koži od svih koje sam probala. Ni jedan puder u kamenu ne radi baš neku preveliku razliku za mene jer ih i tako nakon 2 sata moram popravljati. No, zasad mi se ovaj najviše svidio.

It seems like this month I've been obsessed with Catrice! This setting powder is the best of all I have tried out, for now. No setting powder ever has made any difference for me, beacause after 2 hours I have to fix them. But for now, this one I like the best.

5.  Lush Tea Tree Water Toner



Ovaj proizvod sam već toliko nahvalila na svome blogu, tako da mislim da nema potrebe ponovno pisati sve. Detaljnu recenziju možete vidjeti ovdje.

I have already said all the amazing things for this product on my blog, so there is no need to write it all over again. You can see full review here.

6. Lush Mask of  Magnaminty


Ova maska je jedan od onih proizvoda od kojih vam se promjeni život kada ih počnete koristiti. Tako mi lijepo iščisti lice, isuši svaki prištić koji trenutno imam i jednostavno je najbolja maska koju sam probala u životu.

This is one of the products that change your life when you try them. This mask pulls all impurities from my face and makes it so clean. It also dries every pimple that I have at the time. It is just the best mask I have ever tried.

7. Essence Lipliner in Satin Mauve



Obožavam ovu olovku za usne. Osim što je jeftina do bola, jako je kvalitetna. Dugo ostaje na usnama i čak sam primijetila da ostaje čak i nakon jela/pića. Pigmentacija je odlična, a i sama boja je meni predivna.

I love this lipliner so much. It's so cheap, but I think it's worth a little bit more. It stays on your lips so long, even after food/drinks. Pigmentation is amazing and the color itself is divine.

8.  Avon Care Light Moisture


Nemam što pričati, osim da je ovo odlična dnevna krema za masnu kožu. Lagana je i brzo se upija, čak pomalo i smiruje crvenilo na mome licu. Definitivno preporučujem.

I have nothing special to say, except that this is a great day moisturizer for oily skin. It's light and it absorbs in your skin really fast. I can even say that it calms down redness on my face. I definitely recommend this cream.

9. Pantene Keratin Repair Oil with Vitamin E



Ovo ulje je spas za moju kosu. Pošto je jako 'nestašna', često ju moram peglati ili kovrčati figarom i to ju zbilja iscrpi, ali ovo ulje kao da joj vrati život i plus je to što miriše predivno. Stvarno najbolje ulje koje sam probala.

This oil is a holy grail for my hair. I use flat iron and curling wand way too often, so this just saves my hair, plus, it smells amazing. It's really the best oil I have ever tried.

10. Avon Planet Spa maska za lice


Ovu masku sam puno koristila u svrhu hranjenja kože, da tako kažem. Ponekad bi mi lice bilo nekako suho na nekim mjestima i koža bi mi izgledala doslovno sivo, a ova maska joj je vraćala svježinu i onaj prirodni sjaj te ju dodatno nahranila. Odlična stvar.

I used this mask mainly to nourish my skin. Sometimes my face would be dry on some areas and my skind would look somewhat grey. This mask would give my skin fresh and glowy look, plus it would nourish it. Great stuff.

Jeste li vi probali nešto od ovoga? Koji su vaši dojmovi?
Have you tried any of these products? What are your impressions?

E- MAIL FOR BUISNESS: chickchat702@gmail.com




4 komentari:

Valentina kaže...

Ja obozavam essence olovke za usne.Procitala sam puno recenzija i cula kako ih hvale pa sam ih i ja morala isprobati.Obozavam rumenila tako da cu morat isprobat to od catrice.Odlican post :)

Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

Unknown kaže...

Ja obožavam essence olovke za usne, a njihovu cijenu još više haha! Također, rumenila od Catrice su vrh, od izbora nijansi do kvalitete!
Hvala! :)

Unknown kaže...

Catrice rumenilo izgleda super :) Essence satin mauve sam bas i ja uzela neki dan :)

Unknown kaže...

Ja obožavam tu mauve boju, i rumenilo i olovka su u tom tonu! Nadam se da ti se oboje dopada:)

Objavi komentar

Popular Posts

 
Blogger Templates